(PC) REVIEW: The sims social (facebook)

SIMS 3 xD REVIEW: THE SIMS SOCIAL

`INLEIDING`
The sims social is een heel leuk spel, je hebt een gratis account op http://www.facebook.com nodig, dan type je in de balk `the sims social in`dan klik je die aan, dan kun je daar de sims social spelen. Het spel in ontworpen door EA met samenwerking met Playfish, bezoek ook eens http://www.playfish.com.

`LOGO`
Het logo kwam al vrij snel, het logo ziet er zo uit:

`HOE IS THE SIMS SOCIAL BEKEND GEWORDEN??`
Op EA`s E3 festival 2011 werd het spel zomaar aangekondigt, het is een mooie sims aanvulling zeg ik zelf, het kwam online op 9 augustus 2011.

`DE OPVOLGER VAN SIM SOCIAL`
The sims social staat bekend als de opvolger van sim social (online)

`60 SECONDS…`

`MIJN MENING`
Ik vind het spel wel geniaal, al dat het op facebook werd gepubliceerd, alleen het stomme is dat fraps niet werkt via dit spel, en dat je een balk energie hebt, verder is het een super leuk spel, dus ik raad je aan om het te spelen, dus veel plezier zou ik je wensen, seeya.

`MIJN CIJFER`

EEN 8,9

Geplaatst op augustus 10, 2011, in (p)reviews, Game, The sims social. Markeer de permalink als favoriet. 4 reacties.

  1. Ik speel het eigenlijk ook niet zo fanatiek meer maar ik vond het best grappig gedaan

    • Tja, het spel is wel mooi gemaakt ja, maar het enigste wat je kan doen, is naar vrienden toe, en spullen kopen, en als je bij je vrienden bent, als als die ook online is, doet die gewoon wat anders dan dat die persoon ook online is. Ze zouden een chat moeten toevoegen.

  2. Als je dit spel speelt, dan ga je je al snel ergeren aan de (met echt geld) te kopen energie, spulletjes en bijvoorbeeld ‘opdrachten’ die je MOET plaatsen op je facebook pagina. Ik ben er dan ook snel mee gestopt. Het leverde me teveel frustratie op. En het spelfiguurtje herinnert me alleen maar aan de huishoudelijke taken die ik thuis óók moet doen. Wat een lol :-((

Reactie plaatsen