Theme Park iOS — Nieuwe Update beschikbaar!

Er is een nieuwe update beschikbaar voor (sim) Theme park voor de iPhone, iPod Touche en iPad. Open de app op je iOS apparaat, en je krijgt een melding dat er een nieuwe update beschikbaar is, en je kan ook gewoon naar de app Store gaan, naar Theme park toe gaan, en klikken op ‘Update’. Ik geloof dat er nieuwe actracties enz. worden toegevoegd met deze update, ik heb de nieuwste versie al gespeeld op mijn iPad 2.

Blijf ons volgen voor het laatste nieuws over (sim) Theme Park games!

|APP STOREDOWNLOAD LAATSTE UPDATE|

Over yannick

Nederlandse Sims fan, game site eigenaar: Sims3 xD

Geplaatst op juli 20, 2012, in Theme Park. Markeer de permalink als favoriet. 2 reacties.

  1. Sinds de update juni / juli doet de app het niet meer op mijn iPhone . Hij doet het wel bij mijn zoon op de iPod. Hoe krijg ik de app weer werkend?!!

    • Ik hoor wel meer problemen bij de iPhone van deze app, en hij zou gewoon moeten werken, want op me iPad 2 werkt die ook gewoon, dus misschien even de EA hulpdienst contacteren.

Reactie plaatsen

