Anita Senior Community Manager Verlaat EA Benelux :(

Beste fansite,

Hierbij wil ik jullie laten weten dat ik vanaf aanstaande maandag helaas niet meer werkzaam zal zijn bij EA.

Ruim zeven jaar heb ik me ingezet als community manager voor onder andere De Sims en heb dit altijd met enorm veel plezier gedaan, mede door jullie passie voor De Sims en de activiteiten op jullie fansites. Het is het goed om zo nu en dan even stil te staan bij hoe uniek de community van de Sims is en ik ben dan ook erg trots op alle mooie dingen die we gedaan hebben in de afgelopen jaren. Jullie zijn een inspiratie, zowel voor ons hier lokaal als voor de studio teams.

Bedankt voor alles. Het ga jullie goed en keep on Simming!

Groetjes, Anita

Over yannick

Nederlandse Sims fan, game site eigenaar: Sims3 xD

Geplaatst op juni 20, 2012, in .. en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Reactie plaatsen

