Sims 3 Lunar Lakes — 2 reviews door Sims Adventures

Onze partner Sims3 adventures heeft 2 leuke Reviews online gezet van de Sims 3 store wereld Lunar Lakes:

De Familie Cross

Afbeelding

Patricia en Alexander vinden allebei macht, welvaart en invloed extreem belangrijk en dat is dan ook waar hun relatie vooral op gestoeld is. Jammer dat ze minder om romantiek en kameraadschap geven. Patricia vindt het vooral belangrijk om goed voor de dag te komen, zodat ze verdere voortgang binnen haar politieke carrière kan boeken. Alexander brengt daarentegen al zijn dagen in het lab door. Zal de vlam tussen deze twee sims weer aangewakkerd worden, of blijven ze onder een dak langs elkaar heen leven?

VERDER…

Afbeelding

Lunar Lakes Review

Toen ik de wereld voor het eerst zag dacht ik wauw. Ik vind het erg veel op een ruimte wereld lijken. De mooie, aparte maar wel kleurrijke bomen geven een hele speciale sfeer aan de wereld. Ook de kristal blokken die je overal ziet vind ik erg mooi. ’s Nachts hangt er ook een buitenaardse sfeer in Lunar Lakes. De wereld is mooi kleurrijk en dat is waar ik van hou. In de wereld zitten ook nieuwe items. Kleren die bij de wereld passen, kristallen, de verschillende bomen, lantarenpalen en brievenbussen. Vooral de brievenbussen vind ik heel gaaf.

VERDER…

Over yannick

Nederlandse Sims fan, game site eigenaar: Sims3 xD

Geplaatst op februari 27, 2012, in (sims 3 store) Lunar Lakes, sims 3 series, Sims 3 Store. Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Reactie plaatsen

